| Start | Super Packer | Atari Graphics Studio / AGS | Graph2Font / G2F | Mads |   http://madteam.atari8.info  
SKŁAD GRUPY
PRODUKCJE
scena
gry
użytki
vbxe
SPRZĘT
Sio2SD/Pajero
Sio2SD/Rocky
Stereo/Pajero
GTIA/Psychol
ARTYKUŁY
DEMO EFFECTS
LINKI
   

ARTYKUŁY

ENERGY MAGAZINE
SYZYGY MAGAZINE
SERIOUS MAGAZINE
BARYMAG MAGAZINE
TAJEMNICE ATARI
BAJTEK - MOJE ATARI
BAJTEK - TYLKO O ATARI

Wywoływanie duchów na Atari XL/XE (1)
Wywoływanie duchów na Atari XL/XE (2)
Kurs TURBO-BASIC XL (1)
Kurs TURBO-BASIC XL (2)
Assembler tricks
Lekcja assemblera
Skróć to!
Jak zwiększyć ilość kolorów w trybie 15?
Jak stworzyć ciekawe efekty ?
Szybka interpolacja
Jak uniknąć dwubuforowania ?
Dekompresja formatu DEFLATE
Szybkie piksele
Własne procedury SIO pod SDX
Informacje na temat BW-DOSa i SpartaDOSu
Dłuższe ścieżki w MPT
Taquart Interlace Picture
GED viewer
Świat algorytmów #1
Tryby graficzne 9++ oraz 10++

Format zapisu modułu RMT
Format zapisu modułów CMC, MPT, TMC
Format zapisu pliku KOALI (PIC)
IRQ zamiast DLI

Tiger i jego osiem bitów
Moje początki i refleksje
Co dalej z GFX Compo?
Moje spojrzenie na czeską scenę Atari
Schyłek sceny atarowskiej?
SillyVenture 2000 - jak się robi party
Komentarz do not na marginesie Ergo Bibamus

Atari PC raz jeszcze
Atari XE i monitor Commodore 1084s
Rozszerzenia sprzętu Atari
Commodore - DOS
Nowe możliwości Boulder Dash-a
Jak ułożyć kostkę Rubika
Atari 7800 ProSystem + mapa pamięci
MARIA - czyżby następca ANTIC-a ?
Qmeg ver. 3.x - uzupełnienie
Qmeg + OS ver. 4.04 - instrukcja obsługi
Qmeg + v. 4.04 - w praktyce
GED, czyli jak ulepszyć grafikę (1)
GED, czyli jak ulepszyć grafikę (2)
GED, czyli jak ulepszyć grafikę (3)
 

madteam.atari8.info © MadTeam, hosted: www.atari8.info