| Start | Super Packer | Atari Graphics Studio / AGS | Graph2Font / G2F | Mads |   http://madteam.atari8.info  
SKŁAD GRUPY
PRODUKCJE
scena
gry
użytki
vbxe
SPRZĘT
Sio2SD/Pajero
Sio2SD/Rocky
Stereo/Pajero
GTIA/Psychol
ARTYKUŁY
DEMO EFFECTS
LINKI
   

DROGA DO DUPLANDU

Gra tekstowa z 1993 roku. Tekst Yerzmyey, kod Tebe, obrazek tytułowy Dracon (XLPaint MAX), grafika HiRes Vidol, muzyka Xray. Gra przeznaczona dla osób raczej dorosłych :) Czytamy tekst i w razie potrzeby wybieramy właściwą odpowiedź, która może wpłynąć na dalszy przebieg rozgrywki. Gra wykorzystuje cztery dodatkowe banki pamięci, czyli na ATARI 130XE ruszy bez problemu.


UPDATE: 21.03.2009

MENTAL AGE

Długo oczekiwana gra logiczna przeniesiona z ST, oficjalnie upubliczniona w 1993 roku. Wersje najnowszą z 2004 kodował Tebe, Danek i Pajero, za grafikę odpowiedzialność wzięli Slaves, Vidol, Dracon, udźwiękowił Xray i Slaves. W sumie wyszły trzy wersje tej gry (wszystkie w załączonym pliku ZIP). Wersja Madteamu & TQA ma zmienioną grafikę i muzykę, plansze nie uległy modyfikacji. Jeśli szare komórki zawiodą można użyć hasła na "nieśmiertelność": "DANEK". Poprawka z marca 2009 dotyczy ekranu "game over", który wyświetlany był w trybie GTIA, przez te wszystkie lata tylko Vidol zwrócił na to uwagę.

DYNA BLASTER

Gra z roku 2004, wystawiona do konkursu ABBUC Programming Contest, zajęła pierwsze miejsce :) Kodował Tebe, grafikę stworzył Vidol a udźwiękowili Pin oraz Bewu. Gra przeznaczona jest dla dwóch graczy, opcji gry z komputerem nie przewidziano. Wyróżniającą cechą produkcji jest jak na warunki Atari zabójczo dopracowana i kolorowa grafika, tworzona przy pomocy programu Graph2Font.

UPDATE: 18.06.2006

GETRIS

Gra z roku 2006. Kodował Tebe, grafika i projekt Vidol-a, udźwiękowili ludzie z ASMA. Gra wykorzystuje dodatkowe cztery banki pamięci, tak więc do jej uruchomienia wymagane jest minimum ATARI 130XE. Getris jest odmianą tetris-a, nie identyczną ale podobną, zasady gry nie powinny sprawić nikomu trudności. W załączonym archiwum znajdują się również źródła w formacie MADS-a.

UPDATE: 14.06.2006

NIBBLY

Najnowsza gra, a właściwie konwersja gry z C64. Kodował Tebe, grafika i pomysł Vidol-a, dźwięk Krzysztof Święcicki, muzyka Thomas Mogensen. Gra wykorzystuje podstawową konfigurację XE/XL. W stosunku do oryginału zwiększona została liczba plansz z 16 do 100, właściwie wszystkie je zaprojektował Vidol. Dodana została możliwość kontynuacji gry od ostatnio zakończonej planszy dzięki kodom, które możemy wpisać na ekranie tytułowym. W załączonym archiwum można znaleźć również żródła w formacie MADS-a.

MARIO BROS. 2007

Unowocześniona wersja gry z 1983 firmy Nintendo, oryginalnie wydanej na konsole Atari 5200. Dodany został ekran tytułowy przez Tebe, muzykę tytułową napisał stRing. Pole gry zostało podkolorowane, grafika została unowocześniona przez Vidola (podesty, rury, pieniążek). Dodany został napis GAME OVER, który oryginalnie był przewidziany jednak nie był wykorzystywany. Kod silnika duchów programowych został przyśpieszony, częściowo rozpętlony, nieużywane fragmenty kodu zostały usunięte, podobnie napisy "hackerów" którzy przenieśli grę z A5200 na XE/XL (ich napis pojawiał się po naciśnięciu CTRL+G). Ogólnie jest to najlepsza konwersja MARIO BROS.-a na 8-bitowe Atari, wyróżnia się dopracowaną grafiką i sczegółową animacją duchów programowych (duchy działają na zasadzie EOR-owania aktualnej pozycji ducha z poprzednią pozycją ducha, wykorzystywany jest tylko 1 bufor obrazu, nie jest potrzebne odświeżanie ekranu poprzednią zawartością).

UPDATE: 20.08.2011

PANG LEVEL EDITOR 4.0

Edytor poziomów dla gry PANG. Zapisanie pliku *.LEV spowoduje wygenerowanie pliku *.XEX z grą.

UPDATE: 15.12.2016

PANG

Finalna wersja PANG-a dla XE/XL ukończona po blisko dziesięciu latach. Grafika: Vidol, Ooz, Rocky. Muzyka: String. Program: Tebe. Projekt poziomów: String, Xeen, Urborg, Ja-reck, Ediman, Pajero, Emilka. Gra wymaga 192 kB dodatkowej pamięci, GTIA PAL, POKEY STEREO (opcjonalnie, chociaż zalecane). Możliwość rejestrowania najlepszych wyników poprzez datamatrix.
 

madteam.atari8.info © MadTeam, hosted: www.atari8.info